صدای_معلمان با سلام. من دبیر هستم از استان خوزستان با توجه به وضعیت قرمز استان چه اجباری هست که...

صدای_معلمان

با سلام.

من دبیر هستم از استان خوزستان با توجه به وضعیت قرمز استان چه اجباری هست که امتحانات پایه نهم و دوازدهم بصورت حضوری باید برگزار بشه؟ مگه مسئولین خواب تشریف دارن و این وضعیت بحرانی استان رو نمی بینند؟ چرا کسی صحبت نمیکنه؟ چرا مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با این موضوع موافق هست؟ مگه این دانش آموزان بدنشون قوی هست که باید تو این اوضاع امتحان بدن؟ واقعاً جای تأسف داره، هم برای مدیرکل آموزش و پرورش استان و هم سایر مسئولین استان خوزستان.

سلام و عرض ادب خدمت کانال خوب اخبار فرهنگیان.

از فرهنگیان استان اردبیل در یکی از شهرستان های مرزی این استان هستم. این شهرستان هر سال به بهانه های مختلف سازماندهی و جابجایی انجام می دهد. ما آموزگاران هر سال باید کلی مدارک تهیه و فرم پر کنیم. حالا از فرم سازماندهی براتون بگم که یک نمونه تشویقی هست که پنجاه امتیاز داره و متاسفانه در این مورد در حق خیلی از همکاران اجحاف میشه. ما که در اداره پارتی نداریم. در سال شاید فقط یک مورد تقدیر نامه  میگیریم که اون هم به مناسبت روز معلم هست. کسانی که در اداره زدوبند دارن تقدیر نامه های بسیاری از وزارتی گرفته تا منطقه ای و... دریافت میکنن. به همین سبب من که ۱۶ سال سابقه دارم و امثال من امتیازمون خیلی کمتر از حتی همکاران کم سابقه میشه و همیشه روستاهای دور افتاده به ما میفته. چه زمانی که کم سابقه بودیم و چه الان که شانزده سال سابقه داریم. تا کی این همه تبعیض و باند بازی؟ خسته شدیم به خدا. امیدوارم این مطلبو در کانالتون درج کنید. چون درد دل خیلی از همکاران شهرستانی هست.

سلام.

به وزیر بفرمایید ما ۹۸/۷/۱ بازنشسته  شدیم و رتبه‌بندی شامل ما نشد. لااقل پاداش بازنشسته ۹۸ را پرداخت کنند تا شاید مرهمی برآلام باشد. همین چندرغازی که میخواهند پرداخت کنند با توجه به تورم روز به روز ارزش آن کم می شود. چرا هزینه فوت و ازدواج را پرداخت نمی کنند؟ تا کی این ظلم و ستم را میخواهند ادامه بدهند؟ خدا ازتون نگذره.

سلام و خدا قوت.

صدای ما معلمان خرید خدمات  را به پایتخت نشینان بالاخص شخص وزیر برسونید. ما معلمان خرید خدمات مثل معلمان پیمانی و رسمی انسان هستیم و خانواده داریم. چرا به معلمان رسمی و... رسیدگی می‌کنید و حقوق و مزایا را مرتب پرداخت می‌کنید. ولی به ما معلمان خرید خدمات که می رسید همه چیو گردن مؤسسات می‌اندازید؟ آقای وزیر،آقایی که مسئول پرداخت ها هستین و آقایانی که پست گرفتین تا خدمت کنین، مگر موقعی که قرار بود بر صندلی بنشینین سوگند یاد نکردین که خدمت خالصانه و عادلانه داشته باشین؟ پس چرا شش ،هفت ماه است که حقوق معلمان خرید خدمات را پرداخت نمی‌کنید؟ وقتی می پرسیم هم جواب درست حسابی نمیدن و هیچ ارزشی برای ما قائل نیستن  تو رو خدا به داد ما برسید. ما خانواده داریم و مثل معلمان رسمی خدمت میکنیم و در شرایط سختی قرار داریم.

سلام

لطفاً این گلایه ما را به گوش مسئولین عادل برسانید که حق عائله مندی و اولاد بازنشستگان هم اضافه نشده. مثل اینکه آقایان کاملاً واقف هستند که غیر از ما زن وبچه های ما هم خرجشون کمتر از زن و بچه شاغلین نیستند. یکسره بفرمایند که بمیرید! حق زندگی در این مملکت ندارید! در طول تاریخ آموزش و پرورش در هیچ سالی از لحاظ حقوق و مزایا و رتبه بندی و ۵۰ درصد خدمات و تاخیر پاداش اینگونه به بازنشسته های ۹۸ ظلم مضاعف نکرده است. خدا داد و حق ما را از این مسئولین مربوطه خواهد گرفت.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.