صدای_معلمان با سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ.

صدای_معلمان

با سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ.

بنده بازنشسته یک مهر ۹۸ هستم. خواستم خدمت مسئولینی که ادعای اجرای عدالت حضرت علی علیه السلام دارند عرض کنم که افزایش ۵۰ درصد و رتبه بندی از اول سال ۹۸ بود که حق ما هم بود و موکول کردند به نیمه دوم ۹۸ و از طرفی بعد از گذشت ۸ ماه هنوز پاداشها را با این پرواز تورمی به سرعت نور در مملکت نداده‌اند. یک روز جناب نوبخت در صدا وسیما اعلام میکنه تا آخر فروردین و یک روز میگه تا پایان این هفته پرداخت خواهد شد. جالب این است که دوباره بعد از یک روز در رسانه ها بلافاصله تکذیب می‌کنند. هیچ کاری از دست ما برنمیاد فقط در این شبهای قدر این مسؤلین عزیز عادل را به محکمه خدا میسپاریم. خدا ازشون نگذره که یک عمر و بهترین سالهای عمر خود را صرف خدمت کردیم. اینگونه به این قشر رنج دیده ظلم میکنند. و چیزی که حق قانونی ماست را به این راحتی زیر پا میگذارند و زمانی پاداش خواهند داد که یک پراید را هم با ۱۰۰ میلیون پاداش نتونیم بخریم. فقط شماها را به خدای عادل میسپاریم .

سلام.

ببخشید وقتتون رو گرفتم ترو خدا یه کاری بکنین ای پیام برسه به دسته بالا سرا ببینن تا این که این شرط معدل و از دانشگاه فرهنگیان حذف کنن. دوساله که با این همه پذیرش پشت درهای بسته وایسادیم. نمیتونیم بریم دانشگاه. ترو خدا یه کاری بکنین برسه به دست اونایی که باید برسه دستشون.

آیا تمهیدات مدرسه ها برای حضور حداقل ۲۰ نفر کادر و معلم و ده ها دانش آموز  بقدر کافی میباشد؟

من دو روز قبل به آموزش وپرورش مراجعه کردم. ابتدا تب سنجی انجام شد. سپس مجبور به تهیه ماسک شدم. بعد اجازه ورود دادند. در هر اتاق هم کادر پشت میز بودند و جلوی درب هر اتاق مانع گذاشته بودند و میگفتند از داخل سالن کارت را بگو. رعایت فاصله اجتماعی  یعنی همین. آیا در مدارس چنین مقدماتی فراهم شده که معلم ها باید به مدرسه بروند؟ کم و زیاد حضور مهم نیست. مهم تجمع بدون امکانات است. از کجا معلوم دانش آموز ناقل نباشد؟ تا جلوی صورت معلم تنفس کرده و حرف میزند. خود دانش اموزان مدتی همدیگر را ندیده اند در حیاط همدیگر را بغل گرفته روبوسی میکنند. فقط یک نفر اگر ناقل باشد یک منطقه را گرفتار میکند. چه عقل و اندیشه‌ای پشت کشاندن بچه‌ها به مدرسه وجود دارد؟ با این همه دردسر بچه‌ها را می‌آوریم که چه شود؟ هزینه‌های ضدعفونی کردن مدارس به‌ویژه مدارس دولتی که از سال ۹۰ سرانه نگرفته‌اند یا کمترین میزان دریافتی را داشته‌اند، از کجا تامین باید بشود؟ و دهها سوال بی‌پاسخ دیگر...

گول نخوریم و فرزندان خودمان را به مسلخ مرگ نفرستیم.

با سلام.

لطفاً از وزیر آموزش و پروش سؤال کنید که چرا با وجود تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان،  مصوبه اعمال مدرک دوم بعد استخدام فرهنگیان را  ابلاغ نمی کنید؟ چقدر ما فرهنگیان، منتظر  بمانیم؟

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.