صدای_معلمان سلام. وقت بخیر. تو را به خدا اگر به وزیر یا مسئولین دسترسی دارید ...

صدای_معلمان

سلام. وقت بخیر.

تو را به خدا اگر به وزیر یا مسئولین دسترسی دارید بفرمایید با این بازگشایی مبهم که برای مدارس در نظر گرفتند، بدتر ارتباط ما معلمین ابتدایی  را با بچه ها قطع کردند! چرا که ساعت صبحی که من در منزل با بچه ها مشغول کار آموزش بودیم، حالا باید بیکار در مدرسه بنشینم. چرا که هیچ اولیایی بچه ی ابتدایی خود را به مدرسه نمی فرستد. تا کی بی اساس تصمیم گیری می کنند؟ والا هرساله پایان اردیبهشت پایان کار ابتدایی بود. این داستان‌ها چیست؟ انگار اصلاً خبر ندارند معلم ها این مدت چقدر در سختی کار کردند؟ لطفاً اگر می توانید وضعیت معلمین ابتدایی را مشخص کنید. ممنون می شم.

با توجه به عدم آشنایی فرهنگیان با اصطلاحات محدوده و طرح های شهر و غیره، حدود ۱۳ سال قبل اعضای هیات مدیره مسکن فرهنگیان در خارج از محدوده (برخلاف اساسنامه تعاونی مسکن کشور) با وعده اخذ مجوز شهرک فرهنگیان ،زمین خریداری نموده اند و تا حالا متاسفانه هیچ گونه اقدامی درمورد محدوده و یا تحویل زمین به اعضا ننموده و حاضر به جوابگویی هم نیستند. و از اعتماد اعضاء سوءاستفاده نموده و جمعی از فرهنگیان و اعضای تعاون متضرر شده ایم. با گذشت زمان نه تنها مشکلات حل نشده بلکه شاهد افزایش زمین‌های چند قولنامه ای و عدم اختصاص زمین برای بعضی قطعات اختصاص یافته هستیم‌. برای رفع مشکل دستمان برای هر اقدامی کوتاه است. خواهشمند است مسئولین زیربط برای رفع این مشکل چاره ای بیندیشند... با تشکر

جمعی از فرهنگیان استان آذربایجان غربی -شهرستان پلدشت

با سلام.

این پیام ما را به گوش مسئولین برسونید که چرا باید پایه نهم  امتحان حضوری  بدهند؟ مگر پایه ششم هم مانند نهم امتحانات نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ندارند؟ اما اونا نباید امتحان بدهند. پایه هفتم،هشتم، دهم و یازدهم غیرحضوری اما پایه نهم حضوری!

ضمناً مگر پایه هاق هفتم و هشتم هم تاثیر در انتخاب رشته ندارند؟ آیا با پایه نهم میخواهند دیپلم بگیرند که امتحانات حضوری هستند؟ آقای وزیر گفتند ما میتوانیم بجز دوازهم غیرحضوری امتحان بگیریم.

سلام. وقت بخیر‌ لطفاً در مورد حقوق این چند ماه مربیان پیش دبستانی یه فکری کنید. از اسفند حقوقی دریافت نشده. با توجه به اینکه آموزش هم بوده و فقط هزینه اینترنت از جیب رفته. لطفاً مربیان مراکز بهزیستی  را هم دریابید.

FarhangianNews1 اخبار فرهنگیان (https://t.me/joinchat/AAAAADvfe2Dn5htC7owXBg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.