صدای_معلمان با سلام و عرض خسته نباشید به مدیریت محترم وبلاگ اخبار فرهنگیان که صدای ما رو به گوش مسئولین میرسونن.‌

صدای_معلمان

با سلام و عرض خسته نباشید به مدیریت محترم وبلاگ اخبار فرهنگیان که صدای ما رو به گوش مسئولین میرسونن.‌خواستم بگم بنده از کادر آموزشی یک دبیرستان دخترانه هستم. امروز جلسه مدیران بوده  و خواستن که ما هر روز در مدرسه حضور داشته باشیم. آخه وقتی کل دنیا تعطیل هستش مدرک به چه درد مردم میخوره؟ جان ما مهم نیست؟ واقعاً وقتی کل مدرسه تعطیل هستش چرا ما باید بریم؟ ما آدم نیستیم؟ کاش حداقل پیشنهاد میدادن مثل تابستان دوشنبه و چهارشنبه بریم، نه هر روز.

سلام. گوشیِ منِ معلم به خاطر استفاده زیاد در این مدت روزی دو بار شارژ میشه. مسئولین با هماهنگی ادارات شهرستان ها گوشی قسطی به ما بدهند و ماهانه از حقوق کسر کنند (البته بدون سود) خواهشمندیم سریع تر مسئولین فکری کنند. چون این روزها هم باید سر و صدا و گلایه خانواده رو به خاطر خرابی گوشی تحمل کنیم، هم گلایه مدیر مدرسه رو! مصرانه از مسئولین یاری می خواهیم.

صدای_دانش‌آموزان

سلام و خسته نباشید خدمت اعضای کانال. امیدوارم حال همه خوب باشه. من یک دانش آموز سال آخری هستم. متاسفانه با توجه به اوضاع کنکونی که پیش اومده و منجر به تعطیلی مدارس شده، باعث شده ما خیلی از درسامون رو خودمون بخونین و تنها امیدی که داریم اینه که حداقل دوباره تدریس میشه این دروس و به امید خدا مدرسه ها بازگشایی میشن. اما خیلی از ما دانش آموزای سال آخری دغدغمون اینه که نکنه آموزش و پرورش با توجه به طولانی شدن این مسئله اقدام به بازگشایی مدارس نکنه و امتحانات نهایی رو برگزار کنه چه مجازی چه حضوری. ما میخوایم که هر طور که شده و تا هر زمان که طول کشید این فرصت پیش بیاد تا قبل از امتحانات نهایی تدریس دوباره انجام بشه و انشالله هر چه سریعتر مدارس هم با رعایت اصول بهداشتی بازگشایی بشه.

سلام. من دانش آموز هستم. اینترنتم خیلی کمه. پس قول وزیر آموزش و پرورش چی شد که میگفت اینترنت دانش آموزی رایگان؟ پس چرا نمیدن؟

FarhangianNews1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.