صدای_اولیای_دانش‌آموزان

صدای_اولیای_دانش‌آموزان

سلام

در خبرها به نقل از آقای زینی وند آمده : " تغییر شهریه مدارس غیردولتی هیچ ضرورتی ندارد."

 در اینجا دو موضوع قابل تامل است :

۱ - آقای زینی وند به استناد کدام مصوبه و ماده قانونی، تغییر شهریه مدارس غیردولتی را ضروری نمی داند؟

۲ - شهریه ای که برای مدارس غیردولتی اعلام شده است، صرفاً در صورت ارائه آموزش حضوری است نه آموزش مجازی.

بنابراین بازنگری در پرداخت شهریه مدارس غیردولتی، امری ضروری است و از وزیر محترم آموزش و پرورش، انتظار می رود تا شخصاً در این موضوع ورود نموده و دستورالعمل پرداخت شهریه مدارس غیردولتی را مطابق با ارائه آموزش مجازی ابلاغ نماید.

درود بر شما.

آقایان مسئول آموزش و پرورش واقعاً چی فکر کردید که در این روزهای سخت و پر‌ از استرس قرنطینه و دل نگرانیهای خانواده‌ها با این حقوقهای بخور و نمیر و هزاران مشکل مالی....و سرعت اینترنت و هزینه های آن، هر روز طبق معمول یه خواب تازه برای معلمان و دانش آموزان و خانواده ها می بینید؟!

امروز فعلا نصب نرم افزار شاد بعدش خدا داند چه خوالی ببینند .  شما که باری از دوش معلم ها و خانواده ها بر نمیدارید، لطفاً دستتون رو از جیب خالی معلمان و خانواده ها دربیارید! اگر هدف، آموزش دانش آموزان است، به نظرات دبیران و معلم ها که با دانش آموزان در ارتباط هستند، احتیاج دارید نه نرم‌افزار و پیام رسان ها.

با توجه به شرایط بیماری و احتمال تداوم آموزش مجازی حتی در سال آینده، بجاست که امسال شهریه از دانش آموزان گرفته نشود تا حداقل کمکی به والدین برای تهیه گوشی و ملزومات آموزش مجازی باشد. همچنین در طراحی و قرارداد برای لباس فرم دانش آموزان مسئله مراقبت از سلامت در طرح و پارچه رعایت شود. حتی اگر برای مدت محدود حضور در مدرسه باشد.

خبرنامه_فرهنگیان

با ما بروز باشید.

  newsfarhangi

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.