صدای_معلمان

صدای_معلمان

با سلام و احترام. لطفا به اطلاع آقای وزیر و مسئولین وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برسانید که نیروهای خدماتی #پیمانی و رسمی وزارت آموزش وپرورش،جزئی از کارمندان و بدنه اصلی این وزارتخانه هستند که بیشترین زحمتها را متحمل میشوند و بیشترین زمان را در مدارس حضور دارند و مسئولیتی مضاعف از همه نظر بر دوش آنهاست ،اما این قشر مظلوم که اکثریت دارای مدرک تحصیلی لیسانس می‌باشند، کمترین دریافتی حقوق را دراین وزارتخانه دارند که زیر دو میلیون تومان است و زیر خط فقر و حتی شاید بامستمری کمیته امداد امام خمینی برابری میکند.

آیا این تبعیض نیست که کلیه فرهنگیان در دو دوره ،مشمول طرح رتبه بندی،شوند و افزایش حقوق، ولی نیروهای خدماتی از این طرح محروم شوند؟آیا توی ایام عید وتابستون ستاد اسکان  کی این همه کار براشون انجام میده؟ آیا نیروهای خدماتی عضو این وزارتخانه نیستند؟ آیا با این حقوق ناچیز میتوانند امرار معاش کنند؟ وزیر محترم قبل از تصدی این پست ،در برنامه زنده تلویزیونی، قول افزایش حقوق و بهبود وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی وزارت آموزش وپرورش را دادند ، اما امروز هیچ خبری از آن وعده های قدیم نیست .

آقایان مسئول ،وکیل، وزیر محترم ،دراین وانفسای تورم وگرانی، به داد مظلومان و مستضعفان باشید.

سلام علیکم. چرا سرباز معلم ها و روحانی وظیفه ها که بعنوان سرباز در آموزش و پرورش خدمت میکنند شامل عیدی پایان سال نمی شوند؟؟؟؟؟

قبلا هم گفتند که سرباز و روحانی وظیفه های که بومی هستند حق عائله مندی بهشون تعلق نمیگیره و مبلغ ۵۰۰ ماهیانه دریافت میکنند؟؟؟

یه سرباز معلم و یه روحانی وظیفه برابر یک معلم  خدمت میکند و به دانش آموزان تدریس یا در مدرسه کار فرهنگی انجام میدهند اما در زمان پرداختی ها حق انها ضایع می شود ؟؟؟ مگر این سربازها و روحانی وظیفه ها بغیر از خدمت در آموزش و پرورش و حقوق اندکی که از این وزارت میگیرند از جای دیگر چیزی دریافت میکنند که عیدی شامل حال آنها نمیشوند؟

بسیاری از این سربازها و روحانی وظیفه ها دارای همسر و فرزند هستند . واقعا ظلم در حق این دوستان میشود. خواهشا و لطفا پیگیر این مسائل باشین

_خبرنامه_فرهنگیان

با ما بروز باشید.

  newsfarhangi

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.