صدای_معلمان سلام و خدا قوت یعنی یه طرح رتبه بندی میخوان اجرا کنن ببینید چه بازیا که سر معلما درنمیارن.

صدای_معلمان

سلام و خدا قوت

یعنی یه طرح رتبه بندی میخوان اجرا کنن ببینید چه بازیا که سر معلما درنمیارن. آخه ورودی های تربیت معلم 92 و 93 و ماده 28 که جزو باسوادترین و بروز ترین معلما هستن چرا باید آزمون بدن؟ اونم اینهمه منبع. تو رو خدا منابع رو نگاه کنید اینا رو توی یه هفته چطور بخونیم؟ خب میخواید ما رو از رتبه بندی کنار بگذارید از اول بگید دیگه رتبه یک به هیچکی تعلق نمیگیره چرا خودتون رو اذیت میکنید؟!

محتوای آزمون (دریافت رتبه ۱)

1. مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

2. اخلاق حرفه ای

3. اقدام پژوهی

4. الگوها ، روش ها و فنون تدریس

5. برنامه درسی ملی

6. تکنولوژی آموزشی

7. دستور العمل برگزاری اردوی دانش آموزی

8. روانشناسی تربیتی

9. سنجش و اندازه گیری

10 طرح جامع تقویت و تعمیق فرهنگ اقامه نماز

11. وظایف پرورشی معلم

FarhangianNews1

صدای_معلمان باسمه تعالی وزیر محترم اموزش و پرورش جناب آقای حاجی میرزایی

صدای_معلمان

باسمه تعالی

وزیر محترم اموزش و پرورش جناب آقای حاجی میرزایی

اینجانبان به نمایندگی از خیل عظیم مدیران و معاونان مدارس سراسر کشور، شکایت و عدم رضایت خود از اجرای رتبه بندی را به استحضار عالی می رسانیم. با توجه به اینکه مدیران و معاونان مدارس حضور ۳۶ ساعته در مدارس کشور دارند و در کنار این مسولیت خطیر ، معاونان مدارس ۶ ساعت اضافه تدریس اجباری را نیز در ابلاغ معاونت خود دارند ، در طول تابستان نیز حضور آنها در مدارس اجباری می باشد؛ با این تفاسیر این قشر زحمتکش از کمترین افزایش در رتبه بندی معلمان برخوردار شدند.

وزیر محترم ؛ اجرای بدون برنامه ریزی رتبه بندی سوالات بی جواب زیادی را در ذهن معلمان ایجاد کرده است ، که در جای خود باید به آنها جواب قانع کننده ای بدهید. لطفا در جواب به سوال معاونان و مدیران مدارس ، تامل و تفکر بیشتری مبذول فرمایید.

آیا حضور ۳۶ ساعته معاونان و ۶ ساعت اضافه تدریس آنها ، شما را مجاب نکرد که معاونان و مدیران را جزو معلمین تمام وقت حساب کنید؟ ما جزو کادر اداری محسوب نمیشویم، چرا که اضافه کاری دریافت نمی کنیم.

جزو معلمان تمام وقت هم به حساب نمی آییم ، چرا که افزایش حقوق آنها بیشتر از مدیر و معاون مدرسه می باشد

آیا شما راضی خواهید شد که مدیران و معاونان باتجربه مدارس را از دست بدهید؟ و مدیریت مدارس را به افرادی بی تجربه بسپارید؛ گرچه با توجه به اقدامات شما در این موارد ، انجام این کار دور از انتطار نیست.

لذا ما مدیران و معاونان مدارس سراسر کشور خواستار رعایت عدالت و مساوات بین کارکنان آموزش و پرورش هستیم ، در غیر اینصورت سال آینده مدارس خالی از مدیران و معاونان باتجربه خواهد شد

با تقدیم احترام

جمعی از مدیران و معاونان مدارس

خبرنامه_فرهنگیان

با ما بروز باشید.

newsfarhangi

ویژگی های معلم در قرن 21 ب)

ویژگی های معلم در قرن 21

ب) ابتکار:

1-  خلاق

2-  ایجاد دنیای پرسش در کلاس

3-  ایجاد دنیای تخیل در کلاس

4-  خطر پذیری

5-  واهمه نداشتن از شکست

6-  قدرت تغییر پیش فرض ها

7-  تشخیص پیش نیازهای دانش آموزان

8-  درمان ناتوانایی های یادگیری

9-  شناخت تفاوت های فردی

آخرین اخبار لحظه ای آموزش و پرورش

همه دعوتیم

فرهنگیان ایران

farhangianirani

صدای_معلمان

صدای_معلمان

سلام وخداقوت

خواستم در مورد آزمون صلاحیت حرفه ای که برای رتبه بندی معلمان در رتبه ۱ قرار است اجرا شود چند نکته را عارض شوم:

۱. این آزمون توهین به شعور و شخصیت معلمان زحمت کش می باشد. معلمانی که در شرایط بحرانی حاضر  وظایف محال را به دوش می کشند و با سیلی صورت خود را سرخ نگاه می دارند.

چرا که اگر به عقبه ی آموزشی و تحصیلی این معلمان نگاهی بیاندازیم خواهیم دید در دوران تحصیل علی الخصوص معلمانی که در دانشگاه تربیت دبیر و فرهنگیان تربیت شدند، دوره های حرفه ای را گذرانده اند.

۲. آیا به سیستم آموزشی تربیت معلم مشکوک هستید؟ بروید آنها را اصلاح کنید.

۳. دوره هایی که در سامانه ضمن خدمت برگزار می شوند هیچ بار آموزشی نداشته و نخواهد داشت. فقط منافع عده ای خاص در این میان مطرح است.

لطفاً برای پیگیری در کانال منتشر کنید.

خبرنامه_فرهنگیان

با ما بروز باشید.

  newsfarhangi

ویژگی های معلم در قرن 21 الف)

ویژگی های معلم در قرن 21

الف) اطلاعات:

1-  آشنایی فناوری آموزشی

2-  آشنا با استاندارهای جهانی کیفیت کار

3-  بالا بردن اطلاعات عمومی

4-  تدریس نوین

5-  شرکت در دوره های ضمن خدمت

6-  آشنایی با اصول روانشناسی تربیتی

7-  داشتن طرح درس

آخرین اخبار لحظه ای آموزش و پرورش

همه دعوتیم

کانال فرهنگیان ایران

farhangianirani