صدای_معلمان باسمه تعالی وزیر محترم اموزش و پرورش جناب آقای حاجی میرزایی

صدای_معلمان

باسمه تعالی

وزیر محترم اموزش و پرورش جناب آقای حاجی میرزایی

اینجانبان به نمایندگی از خیل عظیم مدیران و معاونان مدارس سراسر کشور، شکایت و عدم رضایت خود از اجرای رتبه بندی را به استحضار عالی می رسانیم. با توجه به اینکه مدیران و معاونان مدارس حضور ۳۶ ساعته در مدارس کشور دارند و در کنار این مسولیت خطیر ، معاونان مدارس ۶ ساعت اضافه تدریس اجباری را نیز در ابلاغ معاونت خود دارند ، در طول تابستان نیز حضور آنها در مدارس اجباری می باشد؛ با این تفاسیر این قشر زحمتکش از کمترین افزایش در رتبه بندی معلمان برخوردار شدند.

وزیر محترم ؛ اجرای بدون برنامه ریزی رتبه بندی سوالات بی جواب زیادی را در ذهن معلمان ایجاد کرده است ، که در جای خود باید به آنها جواب قانع کننده ای بدهید. لطفا در جواب به سوال معاونان و مدیران مدارس ، تامل و تفکر بیشتری مبذول فرمایید.

آیا حضور ۳۶ ساعته معاونان و ۶ ساعت اضافه تدریس آنها ، شما را مجاب نکرد که معاونان و مدیران را جزو معلمین تمام وقت حساب کنید؟ ما جزو کادر اداری محسوب نمیشویم، چرا که اضافه کاری دریافت نمی کنیم.

جزو معلمان تمام وقت هم به حساب نمی آییم ، چرا که افزایش حقوق آنها بیشتر از مدیر و معاون مدرسه می باشد

آیا شما راضی خواهید شد که مدیران و معاونان باتجربه مدارس را از دست بدهید؟ و مدیریت مدارس را به افرادی بی تجربه بسپارید؛ گرچه با توجه به اقدامات شما در این موارد ، انجام این کار دور از انتطار نیست.

لذا ما مدیران و معاونان مدارس سراسر کشور خواستار رعایت عدالت و مساوات بین کارکنان آموزش و پرورش هستیم ، در غیر اینصورت سال آینده مدارس خالی از مدیران و معاونان باتجربه خواهد شد

با تقدیم احترام

جمعی از مدیران و معاونان مدارس

خبرنامه_فرهنگیان

با ما بروز باشید.

newsfarhangi

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.