صدای_معلمان

صدای_معلمان

لطفاً پیگیری کنید شایعه حذف رتبه های آموزش و پرورش (مقدماتی، پایه، ارشد، خبره، عالی) بعد از اجرای طرح رتبه بندی جدید، واقعیت داره یا خیر؟ اگه اینطور باشه عملاً چیزی به رتبه های پایین اضافه که نمیشه هیچ، تازه کم هم میشه! چون در شرایط عادی ما در مرز زابل هر سه سال رتبه میگرفتیم اما الان میشه هر شش سال! ضمن اینکه شما در نظر بگیرید کسی مهر امسال مثلاً رتبه ارشد گرفته، اینطوری حدود ۴۰۰ هزار تومن در مهرماه به حقوقش اضافه میشه و با اجرای طرح رتبه بندی هم دوباره ۴۰۰ به بالا اضافه میشه بهش. ولی مثلاً ماهایی که فروردین ارشد میشیم عملاً یک رتبه و افزایش حدود ۴۰۰ هزار تومنی رو از دست میدیم. اینکه عدالت نیست!

خواهش میکنم این مطلب را منتشر کنید.

پیرو فرمایش جناب وزیر در مورد تقاضا از معلمان برای بازنشستگی با ۳۵ سال خدمت، باید عرض کنم اگه شما حقوق کارمند بانک رو به معلم بدی حتماً تا ۴۰ سال هم براتون خدمت میکنن. آقای وزیر مثل اینکه نفست از جای خیلی گرمی در میاد. معلم درد دارد. معلم پیش خانواده شرمنده ست. معلم در جامعه بی عزت شده. یه کم فکر کن به حرفی که میزنی. تا کی باید با چندرغازی که به ما میدین مفت براتون کار کنیم! شما چه دردی از معلم دوا کردین که چنین خواسته ای دارید؟! این رتبه بندی هم بخوره تو سرتون. منه معلم دارم سال و ماه رو میشمارم تا این ۹ سال باقیمانده ی خدمتم تمام بشه تا از شرّ این آموزش و پرورش راحت بشم!

سلام. درباره طرح رتبه بندی ایرادهای اساسی وارد هست. همکار من شهریور ۹۸ رتبه عالی رو گرفت و چیزی حدود ۵۰۰ هزار تومان بهش اضافه شد و الان با اجرای رتبه بندی باز هم مقداری حدود ۵۰۰ هزار تومان به حقوقش اضافه میشه‌. خود من قرار بود تیرماه ۹۹ رتبه عالی رو بگیرم که حدود ۵۰۰ هزار تومن میشد ولی با اجرای این طرح رتبه بندی، رتبه عالی حذف میشه و چیزی حدود ۳۸۰ هزار تومان به من اضافه میشه که ضرره! یعنی اگر رتبه بندی اجرا نشده بود من ۶ ماه دیگه با گرفتن عالی حدود ۵۰۰ هزار تومان  به حقوقم اضافه میشد. این دزدی آشکار وزارت آموزش پرورش و گمراه کردن ما معلمانست! در واقع نه تنها چیزی اضافه نکردن که دارن کم هم میکنن!

FarhangianNews1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.