صدای_معلمان

صدای_معلمان

سلام خدمت دوستان و همکاران عزیز. وزیر محترم هر یکی دو هفته یه مصاحبه شیک و تمیز با رسانه ها انجام میده و مدام تاکید میکنه که مطالبات  فرهنگیان در حال پرداخت است. چه پرداختی هست که به ما نرسیده؟ مگه اشتباهی به حساب بقیه ی کارمندان  دولت واریز شود! آقای وزیر خواهشمندیم پیگیری کنید و شماره حساب ها رو دوباره چک کنید!

با سلام و درود خدمت شما. بشخصه از شما تقدیر وتشکر میکنم که مشکلات قشر زحمت کش را به نمایش میگذارید. از شما خواهش میکنم هرطوری که شده مشکلات مربیان پیش دبستانی عشایر خوزستان را انعکاس دهید. کسی نیست که حتی درک بکنه که ما چه مشکلاتی داریم. تدریس با این هوای سرد داخل چادر و حداقل چند ساعت پیادروی تا رسیدن به مدرسه و جاده های خاکی و کوه های مرتفع بدون حتی یک ریال دریافت پول از اولیا دانش آموزان. چون میدانیم اینها از لحاظ اقتصادی ضعیف هستند و ما بدون شهریه به بچه های عشایر کمک میکنیم. از شما تقاضا داریم که این مطلب را در کانال قرار دهید. سلامتی و تندرستی شما را از خداوند باری تعالی خواستاریم‌./ از مربیان عشایر خوزستان

وزارت آموزش و پرورش بصورت کلی، قرارداد بیمه مسئولیت را در قرارداد حوادث دانش آموزی منعقد کرده و داخل این قرارداد کلیه مدیران و معلمین آموزش و پرورش کل کشور را تحت پوشش قرار داده. ولی در برخی مناطق استان لرستان (مثل مناطق ناحیه یک خرم آباد، الشتر، کوهدشت و....) مجدداً به معلمین الزام کردن که بصورت اجباری بیمه دیگه ای با عنوان بیمه مسئولیت باید دریافت بکنن. عدم آگاهی از مفاد قرارداد اول باعث سواستفاده و اجحاف در حق معلمین شده‌‌. گفتم بهتون اطلاع بدم شاید با این اطلاع رسانی از زد و‌ بندهای بیشتر، جلوگیری بشه‌.

سلام. من معلم دانش آموزان استثنایی شهرقدس هستم. باور کنید بعضی از همکاران و اغلب دانش آموزان کم توان دچار بدحالی، سردرد و گلودرد شدیم. به گوش استاندار برسانید چه اتفاقی باید بیافتد که مدارس را تعطیل اعلام کند؟ حداقل مدارس ابتدایی عادی و استثنایی شهر قدس که آلودگی آن کمتر از تهران نیست را تعطیل کنند.

FarhangianNews1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.