سوزنی به خودت بزن جوال دوزی به دیگران

سوزنی به خودت بزن جوال دوزی به دیگران

وزیر آموزش و پرورش اخیرا در مصاحبه ای گفته اند که معلمان حق ندارند حتی یک روز قبل از تعطیلات نوروی ، مدارس را تعطیل نمایند (نقل به مضمون).

جناب آقای بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش همان طور که می دانید فرهنگیان پایبندترین کارمندان به رعایت قانون و قانون مداری می باشند .

فرهنگیان ثابت کرده اند حاضرند برای پیشرفت کشور با کمترین امکانات و امتیازات بیشترین تلاش و کوشش را بنمایند و تاکنون همین طور بوده است .

آقای وزیر آموزش و پرورش ، انجام تکالیف و رعایت قانون دو موضوع متوازن و هماهنگ می باشند ، فرهنگیان موظفند تکالیف قانونی خود را انجام بدهند اما مسئولان آموزش و پرورش هم موظفند حق قانونی فرهنگیان را بدون تاخیر پرداخت نمایند منظور از حق قانونی همان حقوقی است که هر روز و هر ماه صحبت از پرداخت آن است اما عملا پرداختی درکار نیست ؟؟؟

کارمندان ستادی ادارات در سال جاری هشت ماه است که اضافه کار اداری نگرفته اند ؟؟؟

در سال گذشته هم چهارماه اضافه کار اداری آنها پرداخت نشد؟؟؟

آقای بطحایی ، معلمان از هیچ امتیاز رفاهی همانند امتیازات کارمندان ادارات دیگربرخوردار نیستند ؟؟؟

آقای وزیر ، این اندازه که به انجام تکالیف فرهنگیان حساس هستید به دادن و گرفتن حق و حقوق آنها هم حساسیت نشان بدهید .

آقای وزیر مگر مبلغ حق الزحمه ی امتحانات فرهنگیان چقدر است که بایستی چندین بار از صدا و سیمای ملی اعلام شود که مطالبات فرهنگیان بزودی پرداخت میگردد ؟؟؟

آقای وزیر ، حق مسکن فرهنگیان کجاست ؟ حق محرومیت فرهنگیان مناطق محروم چی شد ؟ حق الزحمه  ماموریت نیروهای اداری و ستادی کجا رفت ؟ حق الزحمه نیروهای حق التدریس کی پرداخت می شود ؟ دهگردشی راهبران آموزشی چی شده است ؟سرنوشت لایحه ی خدمات کشوری چی شد ؟

آقای بطحایی ، ما لرها یک ضرب المثلی داریم که می گوید : یک سوزن به خودت بزن یک جوال دوز به دیگران .

آقای وزیر ، انجام تکالیف و رعایت حق و حقوق دوکفه ی میزانی هستند که بایستی متوازن باشند .

آقای بطحایی ما فرهنگیان حتی یک روز قبل از تعطیلات مدارس را تعطیل نمی کنیم اما شما هم حتی یک روز حق و حقوق ما را عقب نیندازید .

اخبار_فرهنگیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.