عناصر نفوذی که قصد به حاشیه کشاندن مطالبات فرهنگیان را داشتند دستگیر شدند

عناصر نفوذی که قصد به حاشیه کشاندن مطالبات فرهنگیان را داشتند دستگیر شدند

عده‌ای از عناصر معاند و نفوذی که در ادامه تحرکات و برنامه‌ریزی‌های قبلی درتلاش بودند در آستانه روز معلم مطالبات به‌حق معلمان را به حاشیه کشانده و اقداماتی در این خصوص انجام دهند توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج) بازداشت شدند.

این افراد که با شبکه‌های ضد انقلاب مرتبط و از طریق بعضی از عناصر اپوزیسیون خارج از کشور هدایت می‌شدند، قصد داشتند تجمعات فرهنگیان به مناسبت روز معلم را به اغتشاش بکشانند.

برخی از افراد بازداشت شده دارای سابقه امنیتی بوده و با سوء استفاده از عنوان تشکل‌های صنفی فرهنگیان که یک شورای غیر قانونی است، در تلاش بودند مطالبات به حق و صنفی فرهنگیان را که با پیگیری‌های معلمان و اهتمام دولت در زمینه اجرایی کردن قانون رتبه‌بندی در حال تحقق است به انحراف کشانده و مقاصد سیاسی و امنیتی سوء خود را اجرایی کنند.

_فرهنگیان

عده‌ای از عناصر معاند و نفوذی که در ادامه تحرکات و برنامه‌ریزی‌های قبلی درتلاش بودند در آستانه روز معلم مطالبات به‌حق معلمان را به حاشیه کشانده و اقداماتی در این خصوص انجام دهند توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج) بازداشت شدند.

این افراد که با شبکه‌های ضد انقلاب مرتبط و از طریق بعضی از عناصر اپوزیسیون خارج از کشور هدایت می‌شدند، قصد داشتند تجمعات فرهنگیان به مناسبت روز معلم را به اغتشاش بکشانند.

برخی از افراد بازداشت شده دارای سابقه امنیتی بوده و با سوء استفاده از عنوان تشکل‌های صنفی فرهنگیان که یک شورای غیر قانونی است، در تلاش بودند مطالبات به حق و صنفی فرهنگیان را که با پیگیری‌های معلمان و اهتمام دولت در زمینه اجرایی کردن قانون رتبه‌بندی در حال تحقق است به انحراف کشانده و مقاصد سیاسی و امنیتی سوء خود را اجرایی کنند.

_فرهنگیان

تجمع اعتراضی معلمان به اجرا نشدن طرح رتبه‌بندی

تجمع اعتراضی معلمان به اجرا نشدن طرح رتبه‌بندی

امروز تعدادی از فرهنگیان آموزش‌وپرورش در اعتراض به اجرانشدن طرح رتبه‌بندی و مسائل صنفی در برخی از استان‌ها تجمع مسالمت‌آمیزی را برگزار کردند.

فرهنگیان شعارهایی نظیر «رتبه‌بندی معلمان حق مسلم ماست»، «هستیم بر آن عهد که بستیم»، «رسیدگی به وضعیت معیشتی بازنشستگان» را سر می‌دادند. این تجمعات در برخی شهرها مانند شیراز با شعارهای غیرصنفی همراه شد. در چند استان برخی افراد که هویتشان نامعلوم بود با سردادن شعارهای سیاسی قصد برهم زدن تجمع امروز معلمان را داشتند.

باتوجه به وعده‌های دولت مبنی بر صدور احکام رتبه‌بندی معلمان در پایان بهار، تعداد تجمع‌کنندگان نسبت به اجتماع‌های قبلی، کاهش یافته و در برخی استان‌ها هیچ تجمعی صورت نگرفت. گرچه فیلم‌های منتشرشده در فضای مجازی در شهرهایی مانند شیراز قدیمی است و اعتراض معلمان امروز در حیاط اداره آموزش‌وپروش فارس برگزار شده است.

تجمع‌های امروز در استان‌های فارس، اصفهان، کردستان، خراسان شمالی، مرکزی، بوشهر، البرز، زنجان، کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان‌شرقی، همدان و مازندران در مقابل ادارات آموزش‌وپرورش شکل گرفت.

_فرهنگیان

لطفاً آدرس غلط ندهید!

لطفاً آدرس غلط ندهید!

افشین احمدی

جناب آقای آقامیری، عضو محترم شورای شهر تهران در خصوص شعارهای سر داده شده در تجمعات اخیر فرهنگیان، فرموده اند:

"این اقدام(شعار سیسمونی) قشر فرهنگی که جایگاه بالایی! دارند، اقدام خوبی نبود." !!

لطفاً ایشان به فرهنگیان توضیح دهند منظورشان از جایگاه بالای فرهنگیان چیست؟

آیا معلمان شان و مقام بالایی در بین کارمندان دولت دارند؟

آیا وضعیت مالی بالایی دارند؟

آیا شان و جایگاه مستحکم و بالایی در مدرسه دارند؟

(به طرفه العینی واکنش آنان رسانه ای شده ؛ اما ضرب و شتم توسط شاگردشان با اهداء تبلت تشویق می شود).

آقایان شعار کافی است، تا کی شعار؟

نکند ماجرای سیسمونی را هم می خواهید به گردن فرهنگیان بندازید؟!

همه متوجه هستیم که ماجرای سیسمونی و رسانه ای شدن آن، یک تسویه حساب حزبی و گروهی بین خودتان است. وگرنه چرا ۲۰۳۰ برای کوتاه کردن چند تار موی دانش آموز ( که صد البته کار اشتباهی بود) ویژه نامه پخش کرد؛ ولی در ماجرای اخیر اجازه ورود نداشت؟

شان و جایگاه معلم وقتی بالاست که کوچکترین دغدغه‌ی فکری و معیشتی در زندگی روزمره نداشته باشد.

شان و جایگاه معلم هنگامی بالاست که بی عدالتی و تبعیض بین معلم و دیگر کارمندان دولت نباشد.

اصلاً چه کسی آنها را به خیابان کشاند که شعار بدهند و مطالبه گری کنند؟

چرا صورت مساله را پاک می کنید؟

قانون رتبه بندی پس از ۱۰ سال و با حداقل کیفیت تصویب شد؛ ولی در اجرا در بن بست تنگ‌نظری و تعارض منافع وزیر و شورای معاونین وزارتخانه عقیم مانده است.

۲۵ بار ویرایش آیین نامه اجرایی آن یعنی حداقل ۲۵ بار اشتباه و ناکارمدی وزیر در اجرای رتبه بندی و در نتیجه نارضایتی جامعه فرهنگیان از شرایط به وجود آمده و اظهار این نارضایتی در خیابان های کشور.

جناب آقامیری! بنده آدرس مسببین شعار علیه رئیس محترم مجلس را به شما دادم. لطفاً از مسئول ناکارامدی که معلمان را به خیابان کشانده گله گذاری و شکایت ببرید نه از جامعه‌ی شریف فرهنگیان که تنها خواسته‌شان اجرای عادلانه قانون است.

_فرهنگیان

"معلم" از نگاه زنده یاد "استاد محمد بهمن بیگی" پدر آموزش و پرورش عشایر ...

"معلم" از نگاه زنده یاد "استاد محمد بهمن بیگی" پدر آموزش و پرورش عشایر ...

معلمی تنها شغلی است که آرزویش را دارم

اما نه هر کسی مدرک معلمی گرفته، معلم است

و نه هر کسی مهر نظام پزشکی گرفته است،پزشک.

خوب و بد در هر جا و در هر لباسی وجود داشته و خواهد داشت.

اگر به اختیارم بود؛

اولا بهترین ها، باهوش ترین ها، خلاق ترین ها، دلسوز ترین ها، توانمند ترین ها را به کسوت معلمی در می آوردم،

اگر به اختیارم بود؛

بالاترین امکانات رفاهی و والاترین شان اجتماعی و برترین دستمزدها و پاداش ها را نصیب معلمان می کردم

اگر به اختیارم بود؛

خیلی ها را می گفتم توان معلم بودن بیش از ظرفیت شماست بفرمایید حرفه ای دیگر

اگر به اختیارم بود ؛

تمامی معلمان را به صورت دوره‌ای و دقیق ارزیابی می کردم آنان که جنم این کار را داشتند برای ادامه تحصیل به معتبرترین کالج های جهان می فرستادم حداقل برای چهار سال تا پیشرفته ترین سیستم های آموزشی دنیا را تجربه کنند

اگر به اختیارم بود؛

از کلاس اول تا ششم ابتدایی هر معلم با دانش آموزان اش به کلاس بالاترین می فرستادم و پایان شش سال ابتدایی تمام استعدادهای هر دانش آموز را جداگانه ثبت و ضبط می کردم

با تیمی کارشناسی و خبره رشته های پیشنهادی برای هر دانش آموز را به ترتیب اولویت پیش روی دانش آموز و خانواده اش می گذاشتم

اگر به اختیارم بود؛

تنها گروهی که از جنگیدن برای دفاع از کشور معاف می کردم معلمان بودند

اگر به اختیارم بود؛

بزرگترین نشان خدمت کشور را به برترین معلم سال می دادم

اگر به اختیارم بود؛

بهترین معلمان و باتجربه ترین آنها را با خدمت بالای بیست سال و با بالاترین دستمزدها برای دانش آموزان ابتدایی انتخاب می کردم،

اگر به اختیارم بود؛

کسب مقام مدیریت یک مدرسه ابتدایی را سخت ترین و والاترین مقام مدیریتی کشور می کردم،

اگر به اختیارم بود؛ معلم برترین شخصیت تاریخ سرزمین ام بود.

دکتر محمدرضا فهمیده قشقایی شاگرد کوچکی از مکتب استاد محمد بهمن بیگی

معلم فداکار گلبهاری، با اهدای اعضای بدن خود جان دوباره به بیماران نیازمند بخشید

https://s6.uupload.ir/files/%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85_%D9%81%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D8%B1_zi8j.jpg

معلم فداکار گلبهاری، با اهدای اعضای بدن خود جان دوباره به بیماران نیازمند بخشید

در آستانه ورود به هفته بزرگداشت مقام معلم؛ اعضای بدن معلم ایثارگر و فداکار، مرحوم سیمین مشهدی منصوری به بیماران نیازمند اهدا و جان دوباره ای به آنان بخشید.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان؛ با اهدای اعضای بدن معلّمی توانمند و مدرسی ایثارگر، مرحوم «سیمین مشهدی منصوری» دبیر زبان و ادبیات فارسی شهر گلبهار، بر کالبد بیماران بسیاری، جان دوباره اهدا شد.

"سیمین مشهدی منصوری" در کلاس درس دچار حادثه مغزی شد و روز گذشته با اهدای اعضای بدن خویش آخرین و مهمترین درس زندگی را به همکاران، دانش آموزان و کلیه اقشار جامعه آموخت.

"مرحوم سیمین مشهدی منصوری" دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی در مرحله دفاع رساله بود و فرزند وی نیز در حال گذراندن ترم آخر تحصیلات در دانشگاه فرهنگیان است.

این معلم فداکار توانست آخرین درس ایثار و فداکاری را با صدایی بلند و رسا به قلب بیماران نیازمندی که با این حرکت شریف و مثال‌زدنی جان دوباره گرفته‌اند، برساند.

_فرهنگیان