صدای_معلمان سلام. به مسئولین یادآوری کنید در گذشته که ما تازه استخدام شده بودیم و...

صدای_معلمان

سلام. به مسئولین یادآوری کنید در گذشته که ما تازه استخدام شده بودیم و جوان و سالم و بدون مریضی بودیم، افزایش حقوق طبق مدرک تحصیلی و سنوات کاری بود. حال که سپیده موی و مریض و رنجور گشته ایم، طور دیگر عمل می کنند. به این همه مریضی و خرج دارو نگاه نمی کنند!

سلام. من دو تا دانش آموز محصل دارم. چی جوری توو شاد دو تا اکانت درست کنم؟

با سلام. اینجانب دبیر رسمی شهرستان گنبد می باشم. چند ساعت در طی سال گذشته حق التدریس گرفتم. اما به دلیل اشتباه متوسطه و حسابداری اسم مرا در لیست رد نکردند و شش ماه حق التدریس من به باد رفت. کلی برایش برنامه داشتم. سقف خانه معلم چکه می کند. باران هم دست بردار نیست. زندگیم از هم پاشیده. مقصر هم ابلاغ نمی دهد و فقط وعده وعید که در سه ماه آینده پرداخت خواهد شد. اگر کلاسی در سه ماه آینده نباشد، آیا دولت حق التدریس پرداخت خواهد کرد؟ لطفاً پاسخ یا راه حلی پیش پای من بگذارید همکاران گرامی. ممنون از همراهی شما

سلام. نمیدونم چرا معاون وزارت آموزش و پرورش میگه تا الان ۸۵ درصد درسها تدریس شده!؟ خودم معلم هستم. متوسطه اول ریاضی روستا درس میدم. اگه با این روش میشه درس داد، چرا کلاس میریم؟ در این روش ۱۵ درصد دانش آموزان یاد میگیرند. همون درصدی که در کلاس فعال بودند. خواهشاً لطمه به این سال تحصیلی نزنن. هر وقت شد لااقل یه ماه کلاس برگزار شه. از اون طرف، سال تحصیلی بعدی رو دیرتر شروع کنن. لطفاً حرفای ما رو به معاونین و بالادستی ها برسونید.

FarhangianNews1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.