#صدای_معلمان با توجه به عدم پرداخت حق الزحمه تصحیح اوراق امتحان خرداد ۱۳۹۹ ، به همکاران عزیزم توصیه می کنم

#صدای_معلمان

با توجه به عدم پرداخت حق الزحمه تصحیح اوراق امتحان خرداد ۱۳۹۹ ، به همکاران عزیزم توصیه می کنم هر وقت این هزینه پرداخت شد ! به دیوان عدالت اداری شکایت نمایند تا با توجه به تاخیر در پرداخت و تورم بالای کشور ، وزارت مجبور بشه حق الزحمه را به نرخ روز و با احکام امسال پرداخت نماید.

با توجه به تاکید وزیر آموزش وپرورش و مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی و کمبود و نیاز شهرستان  خواف به معلم  در کمال تاسف اداره آموزش و پرورش شهرستان خواف با استمرار همکاران مخالفت نموده . وافعا چرا ؟؟؟؟؟

سلام وقت بخیر

‏با توجه به قطع شدن سامانه در روز آزمون انتصاب مدیران خواهش میکنم مجددا این آزمون برگزار شود و از طریق سیستم باشد نه گوشی ، چون اکثرا اینترنت گوشی برای این آزمون مناسب نیست ، خواهش میکنم پاسخگو باشید

سلام.با آمدن رتبه بندی های جدید آیا رتبه های ۱ تا ۵ حذف میشود؟

سلام و عرض ادب.

لطفا مدیران مدارس رو توجیه کنید که وقتی وزارت اعلام کرد ثبت نام و دریافت کارنامه غیر حضوری است، والدین و دانش آموزان رو وادار به "ثبت نام حضوری" و دریافت حضوری کارنامه نکنند چون به این بهانه می خواهند از دانش آموزان وجه دریافت کنند! نمونه ش مدیر یک مدرسه ی دخترانه متوسط اول در ناحیه یک مشهد. در صورت عدم پیگیری ناچاریم از بازرسی سازمان و دیوان عدالت پیگیری کنیم. تشکر.

باسلام. پیام ارسال کردن از طرف همکاران چه دردی را دوا می‌کند. لطفا کمی هم به این پیام‌ها بها داده شود.

در منطقه ی محروم شاغلم اما برایم سؤال است چرا همکار روستایی که داخل روستا و بوم خود در چند قدمی خانه اش با کلاسهای ۱۵-۱۰ نفره و کمترین استرسی شاغل است علاوه بر دریافتی بیشتر، با سنوات ۱۲ سال رتبه ی عالی می گیرد! ولی همکار شهری که او هم در بوم خود است اما روزانه از آن سر شهر چند ده کیلومتر تا مدرسه و کلاسهای ۴۰-۳۰ نفره با انواع دردسر و استرس باید برود علاوه بر دریافتی بسیار کمتر، برای دریافت رتبه ی عالی باید ۲۴ سال سابقه داشته باشد! چه گناهی کرده که در بوم خود دچار چنین تبعیضی است؟

‏نکته ی عجیبتر آنکه سنوات خدمت در مناطق محروم پیش از سال ۸۸ در تعجیل دریافت رتبه بی تاثیر است!

‏پاسخ ایندو معمای عجیب را آقایان مسؤول بفرمایند تا توجیه شویم...

در پاسخ به این نقد همکار محترم باید عرض کنم که همکارانی که در مناطق محروم و روستایی خدمت می‌کنند حقشونه که زودتر به رتبه های بالاتر برسند چرا که امکانات در مناطق محروم و روستایی تقریبا نزدیک‌ به صفره.همکار محترم در نظر داشته باشید که معلمان مناطق محروم نه خود و نه خانواده و نه فرزندانشان از امکانات برخوردار نیستن در صورتی که همکاری که در شهر خدمت می‌کند به تمامی امکانات دسترسی دارد و جای پیشرفت خوبی برای خود و خانواده و فرزندان خود دارد.و اینده خوبی دارند.و سطح زندگیشون خیلی خوبه.در صورتی که در مناطق محروم هیچ امکاناتی مثل دانشگاه کلاس زبان و حتی پارک و..... برای خانواده ما وجود نداره مثل همکارانی که در سیستان و بلوچستان یا مناطق مرزی خدمت می‌کنند.پس ناشکری نکنید.من حاضرم جامو با شما که در منطقه عادی و شهری خدمت میکنید عوض کنم و هیچ وقت هم رتبه نگیرم.در ضمن دریافتی این همکاران عزیز اونقدر هم که شما فک میکنی زیاد نیست.

سلام. چند وقته سامانه سیدا برای ثبت نمرات مشکل پیدا کرده. چطور نمره ثبت بشه. آقا دانش آموزان کارنامه میخواین. چرا کسی بفکر رفع این مشکل نیست ؟؟لطفا لطفا  پیگیری کنین.

سلام میگم این رتبه بندی معلمان چه سرگرمی خوبی هستش هر کانالی رو که باز میکنی در مورد رتبه بندی صحبت میکنن تمام کشورهای دور ونزدیک فهمیدن که دارن به معلمان رتبه میدن لطفا سوژه بعدی رو اعلام کنین در مورد اون صحبت کنیم چقده جالبه نه ممنونم

سلام

با این اوضاع  کمبود شدید معلم  در سطح  مدارس استان

واینکه مجوز استخدام نیرو هم ندارند  و جوانان زیادی  بیکار هستند

به چه دلیل با  استمرار خدمت  نیروهای دانشسرای تربیت معلم  موافقت نمیکنند

با سلام سامانه متاسفانه در اواسط امتحانات نوبت اول و یکدفعه مسئولین سامانه ای به نام سیدا و پادا رونمایی کردند که به هیچ عنوان زیرساخت های درستی ندارد و چون  تحت وب می باشد با  سرعت بسیار پایین و... امان همه همکاران را بریده واز دی ماه سال گذشته تا به حالا هیچ اقدامی جهت برطرف کردن مشکلات این سامانه نشده باتوجه به واگیری بیماری کروناقرار براین شد که بادادن رمز  اولیا ودانش آموزان وارد سامانه پادا شده و کارنامه خود را مشاهده نمایند متاسفانه باوجود ثبت نمرات کارنامه نوبت دوم در سامانه پادا فاقد نمره بوده و مدارس در دقیقه نود مجبور به تحویل کارنامه کاغذی شدند و اگر همکاران یا اولیا کرونا هم بگیرند اصلا مهم نیست!!!!!! خواهشمنداست مسئولین مربوطه جهت  برطرف کردن مشکلات عدیده این سامانهها که روح و  روان معاونین اجرایی و مدیران را پریشان کرده  اقدام عاجل به عمل آورند.

باسلام واحترام

خدمت همکاران فرهیخته، البته بیشتر مخاطبم، نیروهای تازه نفس است. همکاران با سابقه خدمت بالا به یاد دارند که اگر برای ما ضمن خدمت جور می‌شد؛ به خصوص اگر در شهرستان دیگری بود، هرچند روز که طول می کشید، خوابگاه و شام و ناهار و صبحانه هم بر عهده مسئولان همان جا بود و حتی بعد از اتمام دوره، حق ماموریت به همکاران تعلق می گرفت و به ازای هر 176 ساعت، ضمن خدمت (حضوری بود) یک ماه پاداش تعلق می گرفت. تمام دوره ها رایگان بوده و ماها یک ریال پرداخت نمی کردیم. خلاصه آن موقع مسئولان نسبتآ دلسوز و تا حدی وظیفه شناس داشتیم. یک غفلت و وجود تفرقه بین همکاران، متاسفانه به مرور زمان  همه این امتیازات ولو اندک را از ما گرفتند. هیچ اعتراضی صورت نگرفت. تا این که همه چیز مجازی و غیرحضوری شد. الان رسیدیم به اینجا. دکانی نون و آبدار شده برای یک عده ای و مسئولان آموزش و پرورش هم دل خوش هستند که همکاران با استقبال بسیار از ضمن خدمت ها، گوی سبقت را از یکدیگر می ربایند. چه بگویم. از ماست که بر ماست. برای شرکت نکردن در آزمون های، رتبه بندی هم اتحاد و یک صدایی ایجاد نشد و حالا همکاران برای شندرغاز افزایش حقوقی که حق مسلم شان است ‌‌؛ باید با توهین و تحقیر در آزمون ها شرکت کنند. حق گرفتنی است، اگر دو دستی به همه تقدیم می‌شد که این همه نزاع و درگیری معنایی نداشت. باسپاس فرهنگی ازمشهد

فرهنگیان خراسان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.