نقض مصوبه دولت برای رتبهبندی معلمان
حجتالله بنیادی استاد دانشگاه فرهنگیان : نظام رتبه بندی جدید در راستای اجرای (۲) بند (الف) ماده (۶۳) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه است و ارتباط و استنادی به اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری ندارد و مستقل و مؤخر از مصوبه افزایش ۵۰ درصدی است لذا کسر امتیازات آن به استناد مصوبه سال ۱۳۹۵ هیأت وزیران اقدامی غیر منطقی و فاقد پشتوانه عقلانی است.
لغو و خنثی شدن مصوبه رتبه بندی هیأت وزیران است که به معنای بی اعتنایی به اجرای ماده ۶۳ قانون برنامه ششم و نقض مصوبه هیأت وزیران است
ضعف و سکوت نهادهای نظارتی در مواجهه با تبعیضهای ناروایی که نسبت به معلمان در ذیل یک قانون و تحت عنوان اجرای یک مصوبه رخ داده است، واقعیتی سخت و دردآور است، که سبب کاهش بیش از پیش منزلت اجتماعی و اعتماد معلمان خواهد شد.
امور اداری و استخدامی
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEKlekNuO4Gg6JIaVw